2005 年 12 月 20 日 星期二
校慶
今日係校慶呀..有好多比賽睇..有個打籃球ga人..好型呀..又靚仔wo.. hehe..有個又好鬼死高..><.. 唉..今日我覺得好無聊lo.. 冇野想打呀..又冇心情呀..
今日係校慶呀..有好多比賽睇..有個打籃球ga人..好型呀..又靚仔wo..
hehe..有個又好鬼死高..><..
唉..今日我覺得好無聊lo..
冇野想打呀..又冇心情呀..
p0zt!me︰2005-12-20 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]