2005 年 12 月 16 日 星期五
..
今日PE堂..我地1D同1C班手球比賽.. 更係我地1Dwin la.. 1C果d人都冇打過ga..唔輸就奇.. 係咁多..諗唔到打咩好..
今日PE堂..我地1D同1C班手球比賽..
更係我地1Dwin la..
1C果d人都冇打過ga..唔輸就奇..
係咁多..諗唔到打咩好..
p0zt!me︰2005-12-16 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]