|
|
2005 年 12 月 15 日 星期四
|
|
好嬲呀..
|
今日..放左學..社際足球比賽..
我地儉社對勤社..
不過..果d死人長頸鹿學人發皮氣..冇黎..
整到我地儉社唔踢就要輸..
我地儉社個個人都爆哂粗..我一兩句姐..
有個F.3 ga仲勁..係老師面前話佢..
唉..好無奈lo..咁就比佢整到儉社包尾la..><
今日第八堂係禮堂睇話劇..果個男仔好鬼型..
我同威威都覺得佢好型..><
果個肥仔都可以見得人ga..hehe..ok la
果兩個女仔都幾令ga..
但係..我點都會覺得姖係最靚ga..hehe^^

|
|
p0zt!me︰2005-12-15 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 104 | »
|