|
|
2005 年 12 月 10 日 星期六
|
|
沙灘的一日
|
今日可以話凍..又可以話熱..
我地1D班人去BBQ..
今日見到個好朋友..
不過佢又跟返人..
唉..我同威仔都唔想佢做返果d人..
不過..我同威仔見到佢都好開心..
55..55..55..55..55..55..55..
之後..我同姖都訓左係沙灘到..
訓到8點幾先起返身..
今日好開心..^^
|
|
p0zt!me︰2005-12-10 11:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 104 | »
|