2005 年 12 月 1 日 星期四
..
今日姖又咳返呀..>< 希望姖快d好返la.. 聽日我唔返學喔..hehe! 唉..玩電腦ga時間都多左.. 總之..佢快d好返..我就開心la..^^
今日姖又咳返呀..><
希望姖快d好返la..
聽日我唔返學喔..hehe!
唉..玩電腦ga時間都多左..
總之..佢快d好返..我就開心la..^^
p0zt!me︰2005-12-01 06:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]