|
|
2005 年 11 月 29 日 星期二
|
|
無得玩電腦- -
|
前果幾日..因為冇得玩電腦..
所以果幾日就冇打日記lu,,
唉..我隻眼紅..
我阿媽就唔比我玩牙..
我乖仔咪聽佢話唔玩囉..
不過..我今日真係忍唔到..
所以就玩..><"hehe!
|
|
p0zt!me︰2005-11-29 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|