|
|
2005 年 12 月 2 日 星期五
|
|
冇返學
|
今日我冇返學牙..
因為張身份証過期..我要申請返一張..
果邊都幾多人嫁..!
不過..我冇返學..姐係見唔到姖..
掛住姖ma..><"
姖仲有咳牙..-3-
希望姖快d好返..唔洗咁辛苦..^3^
|
|
p0zt!me︰2005-12-02 09:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 104 | »
|