2005 年 12 月 8 日 星期四
開心
今日暖返d la..>"< 姖今日比左個芒果布丁比我食.. 好好食牙.. 只要係姖ga..我都會覺得好好好好好好......食嫁..^^ 妳做咩野..我都會信你..^^
今日暖返d la..>"<
姖今日比左個芒果布丁比我食..
好好食牙..
只要係姖ga..我都會覺得好好好好好好......食嫁..^^
妳做咩野..我都會信你..^^
p0zt!me︰2005-12-08 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]