|
|
2005 年 12 月 9 日 星期五
|
|
..
|
今日好熱牙..
上中文堂果陣時..
牙威威好似唔happy咁..
我就問姖..姖講左比我知咩事..
後來威威就笑返lu..
然後..姖上中文堂果陣時又比老師話..唉
希望姖唔好唔開心la..^^
|
|
p0zt!me︰2005-12-09 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 104 | »
|