2005 年 11 月 22 日 星期二
出街
今日好大風..不過唔凍..! 好舒服牙..! 今日出街街黎..同幾條女..! 威仔又唔去wo..得我一個男仔..>"< 佢地影貼子相..幾靚丫>< 不過2點幾就返lu..he~he!^^
今日好大風..不過唔凍..!
好舒服牙..!
今日出街街黎..同幾條女..!
威仔又唔去wo..得我一個男仔..>"<
佢地影貼子相..幾靚丫><
不過2點幾就返lu..he~he!^^
p0zt!me︰2005-11-22 02:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]