|
|
2005 年 11 月 25 日 星期五
|
|
無奈..
|
今日係學校..
隻眼又累又痛..
所以就有眼淚流出黎..

我諗緊買咩比姖..牙曼姐比左意見我..
我都覺得幾好..姖又鍾意..

5..諗住下次得閒就買lu..
5..5..5..5..5..5..5..5..
|
|
p0zt!me︰2005-11-25 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | »
|