|
|
2006 年 1 月 24 日 星期二
|
|
悶悶....
|
呢個禮拜好悶呀.....
考完試la..仲要返學-3-
有冇搞錯...><
不過..我星期四唔洗返呀..
因為請左假lu..........^^"
返大陸呀= =.....
講住咁多先..
|
|
p0zt!me︰2006-01-24 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 104 | »
|