2006 年 2 月 16 日 星期四
嘩..
今日..上PE堂果陣時..我發覺我冇左條鏈.. 我就走去搵la.. 好彩..搵下搵下..hehe 終於比我搵返..= = kaka......= =
今日..上PE堂果陣時..我發覺我冇左條鏈..
我就走去搵la..
好彩..搵下搵下..hehe
終於比我搵返..= =
kaka......= =
p0zt!me︰2006-02-16 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]