2006 年 4 月 18 日 星期二
唔該你..
唔該你呀..傻妹.. 你幫我整個板板..好令呀..^^ 首歌又好聽wo...>< 十萬個唔該..送比你..hehe 下一次得閒又幫我整wo..= =
唔該你呀..傻妹..
你幫我整個板板..好令呀..^^
首歌又好聽wo...><
十萬個唔該..送比你..hehe
下一次得閒又幫我整wo..= =
p0zt!me︰2006-04-18 11:46 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]