|
|
2006 年 4 月 17 日 星期一
|
|
好累..
|
沉日..我去左屯門碼頭..同d fd bbq..
我地坐係沙到燒..幾好玩wo..
不過..起火果陣時起左好耐..= =
好累..因為好大風呀..-3-""
燒到6點幾左右..跟住唔燒啦..
我地訓係沙灘到..好凍呀..= =
佢地整d沙落我個身到..
嘩..爽死..凍到抽筋..= =
7點左右..我地走去公園到傾計..
跟住我個fd拎左包煙出黎..
佢食得好搞笑..整d煙出黎..好得意ga..
跟住我都拎左一枝..差d點左火= =
我個fd話..你第一次..係食都唔好食呢隻..咳死你..= =
超..我都冇諗住食啦..吸煙..我都吸唔少啦..= =
係網吧..d煙多到丫= =
然後11點幾先走..返到屋企勁累..= =
|
|
p0zt!me︰2006-04-17 12:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 104 | »
|