|
|
2006 年 4 月 28 日 星期五
|
|
好痛
|
唉..我隻腳好鬼痛哇..= =
腳隻係拉傷左唷..好痛- -
可能係踢波果陣時拉到= =
行路果陣時都要慢慢行..
好痛= =..唉..
好野..放3日假哇..
kaka..
打住咁多先啦..b y b y
|
|
p0zt!me︰2006-04-28 07:22 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 104 | »
|