|
|
2006 年 6 月 3 日 星期六
|
|
..
|
就快就到考試啦..
我今次一定要努力d呀..
如果唔係..可能會留級..
so一定努力努力..加油!!
唉..本來沉晚想睇波嫁..
不過..你訓就起唔到身..
搞到..睇唔到...
上次又係咁= =..
一訓就唔醒..真失望
上次冇睇巴西果場..
巴西幾勁..送左8隻egg比人..
下次一定要睇呀...><"
唔打啦..
|
|
p0zt!me︰2006-06-03 08:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 104 | »
|