|
|
2006 年 9 月 10 日 星期日
|
|
生日^
|
沉日好開心呀//
沉日本來去bbq架..
不過落雨..
所以去左唱kK..
跟住佢地買左蛋糕..
小明好勁呀- -
拎個蛋糕整我地- -
好開心..唱完Kk啦
就去左睇戲...
睇大丈夫2......
超好笑..不過d內容都幾淫..
睇完之後..就搵地方食野..
搵左好耐都搵唔到..- -
不過最後都搵到//
食完野次後..
周圍行..行到市鎮公園..
10點..跟住冇野做..
就返屋企啦..
返到屋企都好快訓著左..
因為大累lu..唔打啦
|
|
p0zt!me︰2006-09-10 12:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 104 | »
|