2006 年 7 月 10 日 星期一
唉
唉.......我真係又估錯啦..- - 法國輸左啦.. 比我講中哂...我估邊隊輸邊隊.. 唉...真係幾失望..
唉.......我真係又估錯啦..- -
法國輸左啦..
比我講中哂...我估邊隊輸邊隊..
唉...真係幾失望..
p0zt!me︰2006-07-10 01:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]