【牙軒】■失去後我才知道要珍惜你□
Baby I love you so much
KentLi4978
暱稱: *【牙軒】◆
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
*一切也過去了...]]...
慘...
唉...
悶屎...
救命牙...好辛苦牙
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


心死... =____='' 分類: 未分類

唉...點解次次約妳都唔得閒... v___v

我都唔知點好...   -____-''

我又唔想放棄...但係又唔知做咩好...

唉,...

________________________________________________________________________________

花灑

為了要與某某愛上便希冀 為了挫折過便緊記
全為貢獻過要有報答 便有對比
全為看中過 發覺看錯便生氣 甚麼叫天理
忘掉奮鬥過 要隨緣 信命理

何必要做奴隸 無須要為失去了的執迷
輪流涼或暖像四季 做人做過世 漫長年月有路軌
人總想擁有東西 要是代價高 愈令心中牽繫
擔憂要是無謂 拿花灑洗禮

梳化自在自在齊齊坐 拿去他都總可去站去跑 
無謂靠甚麼 何不將一切拋低 
志願大過天 亦像世上螻蟻
星星永未流逝 如只可感歎它美麗
得到也是無謂 負擔高過 天際




訪客留言 (返回 KentLi4978 的日誌)


良仔 於 2006-07-07 01:24 PM 發表:
可能真係唔得閒姐...
仲有贈你一句「愛上了,就不要輕易放棄。」
88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.... -___- ''
我都唔知點好... v_________v
Posted at 2006-07-07 02:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]