琴日同牙哥飲完酒...
迫晒 D 毒出黎... 成身腫晒... =___=''
好痕好痛牙... >v<''
不過好想再飲牙... 死啦...
唉 ~...忽然之間覺得酒比所有野都好... -____-''
點算牙...好唔開心牙...
我以後除左唔開心之外唔可以飲酒...!!