瑤妖
希望您地更認識我,更清楚我=D
KeonaChan
暱稱: 瑤
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
bbq+病左
omg
我的錯
中三就咁完了@@
放心吧
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 669
今日人氣: 3
累積人氣: 13710
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天


IQ低 分類: 未分類

今日又要返學(中學)!!我地上英文課的時候,又係要做英文的訓練。做左一陣,我地同老師挽games。都吾好挽ge,好似fly行棋咁ge!!And then,老師問我地一d問題,老師就問某一個人囉,老師問佢:What did you hate doing??佢竟然吾知點解呀!!真係....IQ真係好高呀!!放學的時候,我同琪琪去BUY野飲,跟住就去等車啦!!我在BUS到見到翠婷個媽咪呀,我落車的時候,我講左:姨姨,咁就落左車啦!!翠婷媽咪見到我之後,好驚訝呀!!



2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天


可悶咖 愉快 分類: 未分類

今日要一早起身返學(中學)。我返學個陣時,在諗會吾會好悶咖??點知,原來一D都吾悶,但係又吾熱鬧囉!!因為早上老師要話比我地知小小的校規,所以今日12:00先放學!但係明天開始吾會咖啦,明天開始11:45分放學!!老師話今日我地要做個個IQ測試喎,做完先上課。放左學之後媽咪同我去睇牙科,個個人正到我超痛呀,流左勁多血呀!!睇完牙,就去左旺埆(吾要個土)到buy返學既野!!阿哥buy P.E.3, buy左400幾蚊呀!!(真係貴呀,因為佢need +大碼)幸好,我矮矮地,所以d 3冇咁貴囉!!跟住,大約5:00幾就返屋企啦!!



2007 年 7 月 31 日  星期二   晴天


感動 分類: 未分類

今日冇同朋友出街啦,又留在屋企食下野,睇下電視囉!明天就開始返學(中學)補課啦,吾知好吾好挽呀??我hope吾悶又好挽啦!!我仲hope可以認識到好多既朋友啦!但係大家放心,我係可會忘記你地既!!

我明天話比大家知,補課好吾好挽啦!!



開心死呀 開心 分類: 未分類

今日,我同淑敏,翠婷同埋Mo文去左荃灣呀!我

地坐車的時候,4個傾計,講得超大聲呀!我地

仲拍左貼紙相tim,個個都拍得好beautiful。我地

拍完之後,以為人地用緊,我地就等下啦!點知,原來一早

就正得咖啦!我覺得拍得最好係d次呀!

我同佢地(淑敏,翠婷同埋Mo文)出街係最開心咖。

To:淑敏,翠婷同埋Mo文

       如果下次我地大家得閒/有時間/有機會的話,我

地約埋哲雯同欣欣去呀,ok??同埋你地千萬吾好掉了我

地今日拍的貼紙相呀!!

                                 From:樂瑤

請大家留言!!



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天


冇野做呀 無奈 分類: 未分類

今日又係冇野做呀,在屋企挽電腦囉!!幸好,媽咪借左

"我們這一家"返黎睇姐,吾係我就悶死左啦!"我們

這一家"真係好好笑呀,連媽咪都笑呀。哈哈~~~真係好

開心呀!!