今日我在風紀員大會玩GAMES,7玩開口中的時候,WIN了。KAKA~~~~明天就要去CAMP啦,大家開5開心呀?大家諗到BRING咩去呀?今日都冇咩野講呀,SORRY呀大家!我最後祝大家在CAMP到同在小學到會有一個快樂,愉怏......0回憶啦!
今日超悶喎,在家中冇野做呀,只是在家WATCH TV!我真係好想BUY一部NEW手提電話呀,我阿哥
售只是1500蚊炸,好多功能........哈哈~~~~~~~~~~~~~但唔知我老母會唔會BUY我呢!
我今日超開心呀,我可以同我兩個FD去SHOPPING,我們去BUY去CAMP我野呀!我BUY了一件
褸同一個頭COOL,我總共用了88蚊!我的BEST FD-----AMY(歐歐/許許),佢就BUY了一件褸同我一樣
的,但顏色唔同和一個手袋,佢總共用了100蚊多D。但阿君就冇BUY野,佢只係BUY了FOOD食。我HOPE下次
可以去AGAIN啦!請大家留言呀!THX^^
今日係英文考試,我覺得得好easy,可能我一早搵好習啦!沈殿霞話如果我英文考試拿到84-88分的話,就有
一個優點,如果88.5分以上就有2個優點,100分就有3個優點!我唸我會有88.5分以上!
請大家多多留言啦,thx^^/=.=
今日係中文考試呀!幸好份野都唔係好難呀,哈哈~~
今日都冇咩野做呀,在晚上8:00要補習-----英文。明天都要補呀,明天就補maths!