| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 28 日 星期三  |
| 2007-02-28 |
分類: 未分類 |
今日冇野做,我記得仲有功課末做。我立刻去做,慘啦!一做做了一日了,好累呀 !做了一半,我同爸爸去接
媽咪放工!明天要返學了好開心呀!終於可以見到d朋友啦 !唔洗在家裡面咁悶了,但在學校聽老師講書咁悶 ,但有d老師講
書都唔錯的 !
|
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
| 2007-02-27 |
分類: 未分類 |
今日在家冇野做,msn d人又咁耐先online,唔係就有d offline,真係失望呀!
d人又go to了街,一d就go to打籃球呀!歐歐,你好d了嗎?你要多多休息呀!希望你早日康復啦! |
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| 2007-02-26 |
分類: 未分類 |
今日在家冇野做呀,好悶呀,但幸好有得play computer呀!msn冇人喎,晚上
冇人play msn呀,真慘呀! 冇同學來我家play喎,早知好慘啦! |
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
2007 年 2 月 18 日 星期日  |
| 2007-02-18 |
分類: 未分類 |
Today,冇咩野做呀!有好多人回了鄉 。例如:歐歐(歐韻茹)啦,方啦......so冇人play msn!
我yesterday,買了一把假刀,好cute的 !我今日在write信呀:斬下眼在D間小學已經讀了六年
了!好quickly就要離開d間小學了 !大家話唔會忘記大家,但最後就會忘記大家。但我一定唔
會忘記方的 !byebye各位朋友 |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »
|