想多了. . .
長大了. . .
今朝有個女仔走埋黎. . .
好慌張咁既樣. . .問我係咪考中史. . .
果一刻腦裡浮現出兩個字. . . "搭訕?"
點知係問我考場係邊. . ." (當時仲有5min就開始)
我見佢咁慌張. . .唯有帶佢去la. . . (以我性格我一定係開考前最後一秒先入去 XDDDD)
之後佢開始跑. . .我都唔好意思慢慢行@.@"
到我地分手果刻. . .我先見到原來係個令女黎既. . .
總括而......(閱讀全文)
牽手....其實可以很簡單!但是....我做不到