好野.......jump n spin 都第一呀!!!!我one foot轉左14個圈呀!!!happy//////Zoey同Natnat買花花比我tim呀!!!之後同佢地去take photo呀!!之後同媽咪去左荷廣食飯買33//////我買左三樣adidas既野呀!!!1)外套 2)褲 3)波鞋 嗯...好開心呀今日!!!
多謝你地支持呀!!媽咪"Dad"死人大佬"natnat""Zoey""Mi""Alison""Crystal""Jamyee""文仔""Carman""Claudia""Pat""世杰""家恩""陞尉""Kami.等等.........................(重有一個重要人物呀!!!就係話黎睇但冇黎個個呀!!!)
好驚呀...好緊張呀.....點算呀!!!天日就係啦!!
who need to hv ISI competition tmr add oil ^^