.唉...今日去左太古上堂呀...都唔之呀SIR想點呀...上上下堂又去左上第二個喎....佢又遲黎喎.............過份呀..不過今日有cRYSTAL AND Wendy 陪我呀...不過佢地多數係一對黎囉.....make ME變得好孤獨無奈呀............哈哈...開心見到情媽呀...9點30走人...BACK HOME.....番到家食DINNER啦//////////////////
天日陸運呀.. ....死得呀 ......800M AND 100呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!跑完死左啦!!!!!!!!!
星期六 9點07 FS2
星期日 Jump and spin 4點幾
唉好冇信心呀////////////唉我真係好想你黎呀!!不過你又要比賽!!
比賽...比賽///又比賽!!!
唉....就死啦!!!
唉...............傻左啦///////////////////////////////
今日填完我首歌既詞啦.......
but 未有曲呀................
傻傻地囉我.....
我要去睇呀..我要去睇呀....有邊個會去呀....溜冰場既fd一齊去啦.....會去就話我同natnat知啦!!!