*****【嚴禁"★抄襲*|.''' |"×‥真心艾梨11*個°·''★°_ __ ___.,,, __ _*05"/11-9,pm06:13''
ar wing佢地黎左我屋k次後大家都訓左一陣..就冇訓啦...今次落無間真係好辛苦ar....最知就唔落la>..佢地就左之後我就同ar星傾電話/.....傾傾下就訓左啦.....呵呵///唔知佢有冇嬲呢.....haha~~then8點幾醒左就on左一陣line....9點半到就off左lu...之後就打比ar鋒,,...傾到1點到佢沖涼...then話打返比我...都唔知有冇打...我等左半個中...佢都冇打返黎我就訓左la><......hoho~~
【刊登Time****|.''︰2005-12-05 06:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
_____________ ![xx心中只有你||]--&E//|)Y?* !*老公l|-``TYO?? °×無論要我永遠等![★*°我都會等到你`]]°*°°|||[TYO|*|!] ▂﹍" '*|',﹐眼?-.,,,'''血. ... .|!. -,!!己遺下太多* ….;''|||◤ 感到只得你值我去愛*|.''→你*** |..:°°×- *,記住你給我的÷''|【我說過要你快樂】