| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2010-05-29 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 成日留系屋企
好悶=[
隻腳損哂 隻手腫哂 又落哂雨
冇心情落街同冇得落街;]
好想快d落街玩
樓下系我最愛既地方(:
快d好番!!快d好番!!快d好番!!
落街玩落街玩落街玩!! |
2010-05-29 10:02 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
=[ |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 金日吾開心:(
放學去搵林大欣
去佢屋企
好悶咁hea左1粒鍾..都算= =
一落到去..又要陪佢條仔=[ 都算=.=
佢條仔一上到黎就要去陳元喜個校友會 都算=3=
上到去聽廢話 都算=0=
上去聽完廢話諗左去食飯
結果要去食細撈面=3= 都算=,=
9點幾林大欣條仔受傷 話幫佢整傷口10分鐘
結果遲左半粒鍾 都算-0-
差吾多走個陣 又仆街=3=都算..
臨走 又同小文嘈
我傷左3個傷口 佢(另1個fd)只系想嘔姐
一教訓完就冇事
我吾系w0
我2個膝頭損哂
隻手腫左...可能要打石膏-3-
小文仲要話我成日發佢脾氣
邊個發邊個脾氣先丫;
我吾系你諗得咁堅強囉,好冇? |
2010-05-28 11:45 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 52 | »
|