| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2010-05-14 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 金日番學有手足口病=.=
番左學就去打波
去帶子囡囡屋企換衫
換完就去佢樓下打波
打左1陣..有成班仔過黎問我地可吾可以一齊打
好無奈咁同佢地打-3-
冇乜點打><
打打下有條仔問我受吾受溝-,-
o哂...
打完就走
走個時佢地班友同我地講bye bye
仲話得閒去佢地屋企=.=
有病;]
之後去買野飲
去第2邊打..
同中學班友打
處於無聊feel-]
打左一陣
班友走=]
再打多場^_^
打完就走
番樓下波仔食野=]
好攰...
★`你以為自己係邊個=.=
收嗲拉 烏鴉;]
你係個阿嬸炸
以為自己好宝貴吖=.=
★`為何結束了還要點起愛火?!
我要再次愛上你嗎?
|
2010-05-14 09:32 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2010-05-07 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 上堂好悶
係咁腥信息
晏就同MISS f0k出pizza hut>3
食窮佢=]
放學就番屋企換衫去打波
搭車個陣落雨
沐雨打波-]
之後去吹頭..乜都吹
我成件衫濕左-.-
吹完就去m記食野
食完就番屋企 |
2010-05-07 08:11 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 52 | »
|