| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
=] |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日同左桐...雯...肥媽...死狗...文..貓兒去唱k
玩大話骰;]
要飲酒
飲左半杯酒
之後比人發現左
冇m00d=_=
唱完就去左沙田行街=]
行完就食飯
聽日我死緊><''
食完就搭車番樓下..又玩飲酒
我同雯飲左勁多-_-
有d醉
10點幾就番屋企
金日同文...婷婷落左去hea
hea到6點幾就番屋企
cmcm=] |
2010-03-07 07:30 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2010-03-03 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 最近好頹=[
做乜都好似冇乜心機
上堂係到訓 好彩冇比人吊;]
金日同帶子囡囡....符man囡add kk囡囡食刨冰
去食個時 帶子囡囡.......因為少少事所以面紅=]
食完就去左帶子囡囡家一陣
帶子囡囡樓下有差佬-v-'
有人扔玻璃樽-.-
kk囡囡走左
我地3個就去左顯徑買野買完都6點幾
搭車回家拉;>
|
2010-03-03 09:54 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 52 | »
|