| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
x' mas=] |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 25/12;]
同婷婷..文文出左mk
買左好多衫=]
破產釕><'
行完mk就搭巴士番屋企樓下等囡囡;]
等完就搭車又出mk...
本來想去食韓國燒烤
不過最後冇去到/.\
去左打邊爐
138蚊一個 好貴
之後叫左好多野,,,
猜輸左要食.
我狂輸囉咩事=.=''
之後去影貼紙相
之後出尖咀
影左好多聖誕樹
好多人一對對
之後我終於拎左勇氣出黎打比佢=]
最黎搭巴士番囡囡家過夜
12/26
訓到9點幾起左身
睇左陣電視
之後食野;';
成日留系囡囡家
之後出去食飯
食完飯番黎落左去打波
11點幾番屋企
去相=]
我既傑作xd' 
其他吾post拉;]
comMENt=]
|
2009-12-27 01:27 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-12-24 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 1223=]
10點幾左去bbq
bbq下..有馬騮
嚇到我死><''
去wc..比佢地圍=]
笑+嚇死;]
番到去
兩條友仲遲到= =''
我同囡囡...文文去左葵涌行街街><
搭左一陣車,,悶死釕0v0
一入到商場 o左
因為......呵呵=]
吾講-0-
行左陣就去左買野食+飲^^
行左陣..好攰
冇得坐...= ='
之後囡囡買左對新b00T
令喔
之後又食野
wE aRE 大食鬼;]
之後買左個新耳機=]笑
之後買左件新衫
我同囡囡一人一件
我blue 囡囡 黑?!
之後就搭車吾識路
好彩香港人好人
帶路+答路
去mk食飯
行左陣波鞋街
好開心牙1223=] |
2009-12-24 10:28 AM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-12-14 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 從金日開始
我要對珠珠baby好=]
冇人可以蝦佢架@@
聽日文要加油也=]!!
今日練左陣波
係咁玩個f.1囝
勁黑人憎囉咩料=_='
留comMENt=] |
2009-12-14 08:33 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 52 | »
|