| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日9點幾落左去打波
打到11點幾番屋K
1點幾出去唱k
開頭搭錯車
個司機問非所答= =
之後落錯車囉
搭左去第一城
行番去富豪
行死人也= =
之後5點幾唱完..
去左沙田行街
文就整埋部電話
等左一個鍾..同番我地講冇得整
咩料子0.0
7點幾番屋k
|
2009-10-26 11:17 AM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日本來去唱K..
因為有D野..所以唔去
之後去左黃大仙;]
跟住..去左旺中行街
牙哥買左書包
之後番番沙田
之後..因為時間關系..
所以去沙田食飯
快d到聽日啦=]
留Cm=]
|
2009-10-24 11:52 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日5點幾先落街玩
因為等小文=]番黎
係屋企超悶=.=
之後,,,有人隻抽-.-
o哂
有人傷左隻手= =
仲要有人拎我部電話=)
唔知邊個呢可(k)
7點幾番左屋企食飯
8點幾落番去
等野飲等左好耐=.=
差d想打人=)
10點幾就番屋企
堅系好乖(!)
留cm哇;] |
2009-10-18 09:32 AM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 52 | »
|