| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日悶到死..
5點幾先落去玩...
仲要比人放飛機=]
正衰人婷婷=)
食完飯..落去打波
勁好笑XD
係咁係到笑=]
之後去7仔買野飲...
買完去秦石公園到玩左陣..
之後玩tuRe 0r dare(好似串錯左)=]
又係到笑..
玩到10點先番屋企(!)
堅系好笑(k)
COMm3nT=]`
|
2009-10-11 10:11 AM [ 訪客留言(35) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2009-10-03 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 10.02
琴日晏就番左係屋企托
要等到晚上先落得街..]
琴晚一落到樓下..見到d唔想見到既人..
係公園玩左陣..
之後去左第2到玩..
d人開始愈來愈多=]勁正
見到有人玩左4次火-_-''
超大火...
勁好玩=]
10.03
去左新翠M記等珠珠宝唄..不過我遲左到=]S0r
同左珠珠宝唄..文文去左富豪唱k
2點幾唱到5點=_=超少timE
唱完...搭804番屋企
今晚..又落街啦
玩完再打啦=]
88
留個cm囝比我啦
|
2009-10-03 07:08 PM [ 訪客留言(34) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 52 | »
|