| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日8號風球=]
唔洗番學=]正;]
幾日都出街食=[
食都悶釕..
琴日打麻雀..
超火..冇食過..= =''
比cM`我哇=]
|
2009-09-15 11:40 AM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 3/9
第一日上堂..
悶到想訓教..
不過冇訓...
因為應成左你哇=]
4/9
第2日上堂..
冇訓教...
有聽書架我=]
科學堂...好好笑...
哈哈!!
5/9
一陣同小玲宝唄..文文..出沙田去街
好開心..
第一次同小玲宝唄去街...
好緊張..
琴日..同左小玲宝唄,,文文,,去左沙田..
我地遲到=[
要小玲等0k耐
對唔住哇;]
之後..我地去左m記食野..冇位=_=
咁我地就去左好運個間..有位^.^
食完就行街..
買左衫衫..
之後..我就''眼前一亮''=]係我花名><
行左陣好運...
行左好耐..就番屋企啦..
番到樓下..就玩左陣..
之後去食野..
食到9點= =
就上番公園玩..
我做唔到高難道動作
仆左街= =
玩完就落左7仔飲野..
飲完就番屋企.. |
2009-09-05 11:10 AM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
‵ |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 今日同聰明..文文去又一城溜冰
去之前..問左大佬拎番D野
去溜冰之前...去左沙田一陣玩冒險樂園=]
去完沙田...就搭車去又一城..
去到...溜左一陣冰..
之後因為冇心機先冇再溜落下去...
就係咁...就自己一個hea左個幾鍾..仲要幫人睇野..
悶到想死><''
9點幾...就去左kfc食野..
食完就傾左陣計...
傾完之後就去搭車...
11點半番到屋企!! |
2009-08-30 01:35 AM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 52 | »
|