| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 28/9
好似有落左雨=]
放學同左小玲宝宝同..文..去左m記食野..
好濕= =
之後牙囡黎左=]
好0n9也;]
29/9
同m0nqiue(應該咁串)=]同文...去左m記..
之後牙欣又黎左.....
食左陣野..
去左牙欣屋企..
之後..番屋企...
cM=]
|
2009-09-29 10:05 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日同左小玲宝宝...人伶宝唄...文文baBi出左沙田
我同文文遲到=]
行下行下去左冒險樂園
人伶玩玩下..整親隻手仲流埋血=[
人伶..仲有冇事牙??
希望你冇事啦=]
佢整親之後...好似去左影貼紙相=]
第1次...影得唔令..仲冇乜時間整= = fk=]
影左2次..
第2次好勁多=]
跟住去左m記食野..
我..文文..人伶..有得飲野...
小玲宝宝冇...因為唔飲得..病左
去完m記就搭車番屋企樓下玩..
人伶同小玲都黎左...
小玲5點幾要走...我就送佢搭車...
係到追車=]哈哈
而人伶好似6點幾就走左...
成班人送佢搭車..
佢上車之後..仲成班友嗌''大佬再見''
佢走左之後..番番公園
我玩到7點幾..就番屋企食飯
食完飯又落左去玩..
玩到11點幾先番屋企..
因為文文屋企冇人...叫我地陪佢..
琴日超正..
以前落黎玩d人都係哂到=]
比cM我哇;] |
2009-09-20 11:14 AM [ 訪客留言(31) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 比人伶吹住打bl0g
咁我就乖乖地聽人伶講啦=]
最近唔知做咩聽到d歌就想死><
唔知想點牙我..
之前籃球選拔..
得8個女仔=[
都唔知點算.....
一定好慘係打比賽個時...
今日打左陣籃球
打打下見到詩雅
打打下冇心機...
就去左公園又玩左陣捉
玩完落左7仔飲野...
係咁講iq題=]
乜都識^^
之後比人玩..
好嬲(不過現家冇事)
最後...同牙哥...詩雅..文文..囡囡番屋企
唔少得小玲宝宝=] |
2009-09-18 10:58 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 52 | »
|