| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
2010-02-19 |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 尼幾日都係哂屋企hea
最近睇海派甜心:]
好好看哦...
現家睇到第10集=]
我要快d睇哂佢=]
吾講拉;>
我要睇啦^^
掰掰
|
2010-02-19 06:41 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
通頂^_^ |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 ♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥通頂♥♥♥♥♥♥♥
|
2010-02-16 05:18 AM [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
謝絕謊言 禁止欺騙v3v |
` |
一切謊言,不可兌現.♥ |
 琴日放學去左食刨冰
拎住啲書好重=]
去食刨冰個時
見到班傻囝=]
係咁大叫
人地應該以為我既3個囡兒係傻的..
去食刨冰..
3個望住帶子食
原來帶子鍾意xx
我有3個女婿拉;>
hap1
食完刨冰就去帶子囡囡家的樓下打波
玩15分
帶子囡好好笑=]
係咁打中自己
Man囡囡係咁比遠波我接
下次你死硬=]
打比賽lu..
同kk一組
21:8
我們嬴釕-]
全部都係我入 勁;]
謝謝kk你的傳波
下次會同番帶子囡囡同Man囡囡一組的=]
打到7點令就番屋企
追車真的很辛苦哇;]
唔記得同kk囡囡say byebye><
係咁玩死Man囡囡
笑=]
COMmenT=] |
2010-02-10 10:03 AM [ 訪客留言(33) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 52 | »
|