好耐冇打blog la 新年放假放到傻左
今日諗住去anna屋企c碟
點知搵唔到鎖匙 出唔到去
唉 又要留返係屋企la 爹娘返到泥先知原來俾阿爹收埋左
激死我la>< 係一個杯入面搵返= ="
放假等返學 返學等放假
悶到我癲la >< 個個都返大6
冇人陪我出街街 鋪頭又唔開
搵人陪我出街街la 就泥發霉la><
今日同hebe katie gon 天誼 去左威尼斯人
約左1點半 但遲左 成2點先搭車
影左好多相相 阿b真係好得意
影得最多相都係佢la 個個都爭住影佢
威尼斯人到到都差唔多樣
搞到我亂曬 好少可以同冼出到去
仲影左咁多相 5點幾就坐車走lu
同hebe gon去左盈利
hebe ge姿勢真係好似流氓
跟住同gon去二字街就返屋企lu
今日數學唔夠時間做呀>< 好嬲呀
放學同anna去高士德 行左好耐
行左好多地方 買左d野
但最想買ge都係未買到
聽日又要去多次la 唉
今日見到好多風信子
我之前搵得咁辛苦做咩 ><
諗住買手套呀 點知受到咁大打擊
唉 我個樣有咁細個咩?!
我個樣似小學咩?! 好過份呀
今日同anna出去好開心 好似出去咁耐就笑足咁......(閱讀全文)
今日中午留係學校練倒立with kam & anna
手好硬好難倒 有幾次可以自然倒到
但都跌左好多次 仲整親條頸
痛痛痛 電腦堂好開心
好似全班一齊傾msn咁
咁都出齊 連貞子都出埋泥
仲成日有人扮我係到講埋d奇怪ge野
當然我都要扮返人la 哈哈
英文堂冰一齊都幫我按摩條頸 真係鬆左好多
thx a lot pe堂練習戈陣因為痛+冇力
跌到超痛 但test都要頂硬上&wsp......(閱讀全文)
今日真係超超超凍 隻手超痛
寫字超唔方便 唔想郁
點解而加咁凍仲要去剪短d頭髮
英文堂唉 超想死 超down
因為一題數 同anna討論好耐
點知原來兩個個ans都唔同
得個吉 生物堂 係咁寫筆記
隻手超硬 放學練倒立
今日係第一次自己可以上到去
但斜左 定唔到
後尾慢慢都算可以接受 聽日要再......(閱讀全文)