十年 !? 人世有幾多個十年?
就係昨天 我喚醒了一個十年,
初一庚班 haha 一個十分瘋狂的班
人總有菜鳥的時候,而初一庚就是我高中唯一一個菜鳥的時候,
因為當時係一個死肥仔 又矮 岩岩升上勞校中學 是一個不折不扣的新鮮人
當然班中有好多大佬 他們完全係惡爺果班 (可能果時我太傻仔 ha) 這一班完全改變了我的人生
先有庚班大佬黎志楊、nono、丫昇、大頭 位位都係大佬
果時日日返學好似去遊樂場咁歡樂,但初一庚班亦改變了我之後的態度
有得必有失 不過對於當然菜鳥的我 失當然比得多得很~ 不划算喔!!!!!
人生總要有幾個污點的 而留班在我目前人生中就是污點 而認識一堆人就是污點中的優點
十年 聽起來很長很長 實際是很短短 這樣就十年
在升上中學之前 跟本沒有想過十年後的事
如今真的到來了 er.... 看見十年前的朋友 有種不知明的興奮
一班十年朋友 真的 說算看到照片 都未必記得佢係乜水 真的是真的(已證實)
一堆人唔記得面孔 以前我覺得頂多都係唔記得個名 個樣點都會熟口熟面 詰曬都對左成年
原來記憶真的會受到歲月的催殘 (已證實) 以前我仲死都不信 時間會帶走一切
又可能我對初一庾的歸熟感並沒有想像中那麼濃厚 所以會唔記得
但身為菜鳥的我 能在那個怪獸? 禽獸? 不 畜牲在對 haha
在畜牲們的催殘下還可以安然無恙的狀況下 還可以生存
這就養成了之後7年的伍偉傑
別懷疑 若果你是曾受到我的欺負的話 都是他們的錯
要怪就怪他們 因為我都是過來人 你的心情 我懂 好嗎!? hahahahahaha lol
心情真的連續兩天都那麼激動 無時無刻都想睇下有咩新的老同學加入果個群組
時間 讓一切不見了 亦讓不見的東西回來
我終於領略到失而復得的感覺 看到這文章的你 一定覺得我很浮誇
You're wrong!!! 你試一下十年之間沒有聯絡的朋友 突然 全都出來 超爽的啦!
雖然當時我係班是一個十分大的茄尼啡
但係 我想 應該 有人記得我掛!? 一兩個都好啊 hahah
臭蛋事件 打謝英 開人波 (重點係用茶字典樽<---WTF???) HAHA 玩水戰
比人打完JJ去照X光 永遠的飛機位 HAHA 很多很多 仲有好多我唔記得
好希望今個暑假可以出黎 講番以前D野 ...(真的變老人精了)
相隔咁多年 我知道好多人都變左
但係變成點 我地都係曾經係最純真GE時候認識
打不完的心情~~~~~~~
好HI仔啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!~!~!~!
今次真係十年約會啊
ALL~~暑假見 |