今日中於著左校服la
我有成差唔多兩個月未著過校服 平時著運動服都不知幾爽
個喉嚨勁痛lor so中午去左食白粥
3.14 又唔係一日24個鐘 超~
著住對皮鞋打波 隻腳就起左泡la
全唔好咁神氣呀 話你知 ^^
chon都係 食剩粒(得兩粒)問我食唔食 我唔識自己買呀'
生氣死