朝早要返學lor
晏就去左唱k^^
一共有8個人 都玩得幾開心
唱完之後全同全gexx仲係到自hight 一直唱
我地用左超多時間去諗食咩
最尾都係去左打邊爐
一路食一路笑 得我同ky不爽
差唔多食完走la 比ky玩野 用d辣椒茶我個嘴 超痛lor
個個都送人返屋企 So sad~
想羨慕死人咩?