今朝返到去 隻腳好軟
hea左幾堂 就到晏就lu
死1a D會計完全唔明 Sosad~
放學哥時 見到個野好嘔心lor ' 流口水lor^^
今日又諗住叫肥牛幫我買野 又唔知點開口
最尾又無買到 聽日先算la^^