今日中於返黎la^^
係大陸好悶呀,日日都係玩下ipad 打下波仔.去逗下利是咁
晏就去左踢波,超黑仔
一去到就踢左個波上去,要爬上去汁(超驚~)
踢左陣,比人爆蛋蛋 oh~shit 痛到我出曬眼水"係地下到碌左好奈
過左差唔多一個鐘,又開始lu 比全近距離爆頭(爽死;)
6點幾就走左,無曬心機,去左食野 食完就返屋k