今日第一日就派左好多考試la
我接受唔到lor~
數學on99 之前溫左成四個幾鍾,咩都溫曬 得41 (唔通我真係咁叻?)
物理平平淡淡咁拎左61,英文又正點lor"38分,死左佢算吧la
中史61 地理唔知聽錯定咩,38-.- 中文61 仲有會計得69咋 haha^^ 科科都6字頭
小息哥時,經濟miss行左入黎課室 我睇左自己幾多分,真係難以置信
我哥時問miss."真ga" 佢話係呀, 我平時分有89,考試96 真低能
傷心死~抄咁多科