今朝有兩堂中文堂..第一堂同後面哥個吹水
比miss話,,第二堂又比miss話,,我今次無傾計la,不過訓教
派左會計lu..80分,最後哥part係我釣下釣下魚咁做ga
晏就體育堂.要跑樓梯,今次中於都快過上一次la,有第2
不過都係係haley後面,
唔同我真係要永遠企係人地後面?
後備^^