上個星期六,去左拎成績表,
呀sir無咩點話我wor,
跟住就同屋企人去左飲茶,晏就去左打波
打左個幾鐘就走左lu
星期日,早上同ky.呀b ,全.浩文去左打波(唔記得叫豪乳,=.="sor)
打到11點,去左踢波^^ 又擦損左隻手,jeff
晏就去左剪頭髮,不爽,成個七頭咁(下次唔撚七去佢到剪)
跟住就諗住去整波杉,點知山曬門,
就返左屋企,等到6點,就一家人去金沙食自助餐,wow
好多野食呀"食到我成隻狗咁,8點幾就返屋企lu,
跟住發覺自己未溫默書,就立刻怒溫
跟住今日,8點1返到去,,一入學校門口
黎sir行過黎同我講,你撞鬼呀?做咩剪咁ge頭呀?話左唔比剪咁ge頭ga ma
我哥時好無奈,咁ge七頭都比人捉-.-"話我咩double cut
都jeff地ga,叫我今日搞好佢,聽日比佢睇,
睬佢都傻,唔通剪光頭呀?!不過聽日有佢堂,好淆
唉"可以告訴我應該怎樣做嗎?
|