講返琴日先,,校運會最後一日,.
朝早食左四份早餐,,個個都買比我.唔想
跟住下就係到打左陣機,,就去左睇我地班4*100 拎左第三wor,
跟住我地班無寫後備,,跟住佢地寫左我落去,.(best friend)
跟住我就拎左我讀咁多年書以黎,,第一塊牌 開心死""
今日朝早上上下堂..叫左我地去打針.咩季節性流感
ok痛la,,
今晚打邊爐,,食左超多野,,飽死!!