今朝返到學校,差d遲到..
返到課室.就拎左部車仔出黎玩,
跟住比左隔離條友玩..佢拎落地下周圍行wor,,(哥時上緊堂)
驚死人唔知咁..仲抄左好多次車tim
數學堂派考試,,本身以為好高ga ma 點知得60分.錯左d低B野.
物理都派左.都有76分,,唔錯^ ^
英文先係經典"31分.生字無溫過,空返曬比佢,,佢居然無話我wor,
跟住中史65,,地理62,,都算唔錯ga la
跟住會計81..比我想像中低"
中午打緊波哥時.見到一D我見到會唔開心GE野,,
努力先得la,,唔可以比人神氣過我"
|