今日第一堂係英文堂,,
派左測驗,,我景言有60分.HAHA~
前一日,miss仲係到講..我改到依家為止,,得一個合格!!
唉.全因為我太神..
跟住其他堂又係咁過,
到左經濟堂la..又派測驗..全完無野好講..
有82.5分.miss講左一句野.好似有串我ge成份.
佢講"le位同學都有80幾分."係敢比人讚我.
開心死^ ^,,中午同呀媽飲茶,,同佢講左咁高分,,佢都好開心"
晏就中史堂又叫我地自己溫習,,煩悶.
咁叫得人自己溫習,少不言就會傾計ga la..
比佢話左我兩三次,,最後比佢叫埋我起身..-.-"
ky哥想點過生日呀?
|