今日返到學校..
如常敢勤力咁抄功課..
跟住地理堂.個miss叫我地自己溫書.
跟住我見悶悶地..諗住畫下畫..點知真係唔識畫,,
跟住miss無lala叫我..你手上面哥本咩黎ga!?
佢叫我拎出去比佢睇下..哥時超驚.點知佢又無lala講..筆記簿黎咋下..
收返埋佢la..唔好拎出黎la..=3=
中文堂派左測驗..哈哈53分wor..下次勤力D先得..
跟住林放學前一堂..miss叫我拎返d簿比佢地..
我咪叫佢地放學唔好走住lor..點知係週記..今個星期唔洗做...
跟住拎到上去..比人屌...話咩又唔洗交..叫我地留低做咩呀..
頂..我錯呀?我鬼知係週記咩?都白白地g ga
中午4點幾開始個天開始暗暗地..好似想落雨敢..
跟住5點幾先去踢波..
一開始唔係好勁..比人地next左兩三次,,
跟住7點開始..就開始上身la..
哈哈..連續next左3,4隊,,
我都救出左唔少波ga..全隊都好神勇..(神氣死....)
跟住就走去換杉走人..
跟住等住哥時..見到隻狗幾得意..
就去摸下佢個頭..佢無反應wor..跟住係咁摸佢
點知全換完杉出黎..諗住走la..
佢捉住我隻腳..哥時以為佢同我玩下..
點知我整開左佢..佢又捉返住..做出一d狗(做野)ge動作..
係敢整開佢..佢又捉反過黎..又捉住我條腰tim..救命呀~
同佢豆纏左分幾鍾先整得開佢..頂..都唔知咩狗黎ga..
真係不爽..係敢比佢地話我係狗那..haha~
|